Freitag, Februar 23, 2007

australia zoo...

...auf dem weg nach brisbane

ja auf dem weg nach brisbane (das wetter in n00sa war so sch... das es leider keine versprochenen fotos mehr gibt, sorry) gings dann noch in den z00 des verstorbenen steve irwin's, den australia z00. seine eltern haben diesen z00 im 197o gegruendet. mit seinen filmen machte steve grosses geld, das er ausschliesslich in denn z00 und weiteres land investierte... der z00 bietet einiges und ist riesig gross! fuer die show mit den krokodilen gibt es sogar ein kleines stadion mit etwa 5'ooo sitzplaetzen...








mittlerweile sind wir in brisbane "strubs gfuehl waenni daenke dasi i paar taeg vo da abreise". morgen gehts nach surfers paradise weiter und dann noch nach byron bay, wo ich meine letzten tage geniessen werde! es ist zur zeit schwer meine letzten tage zu geniessen, das wetter spielt nicht wirklich mit... aber ich werde das beste draus machen! habe fuer den dienstag noch meine tauchgaenge #10 und #11 fuer in byron bay gebucht... hoffe schwer das es nochmal was tolles zu sehen gibt!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja wäär hed das däänkd, chund gar nomal än comment=) woow=)

asoo find diä bildr widr mal hüünä schön...vurallm das bild vu dä tigr..wua...so schön..
( isch ebä mal mis liiberlingstiärli xii =) haha..jetz hani nur no angst devo meh nöd =)ja..widr mal öpis ganz intressants vu miär=)haha..)


aiaiaiii =) aso ich hed angst vu all dänä gföhrlichä tiärli..^^ so vu krokodiil und dänä andärä =)
(ja, au ich bin än chlinä angsthaas=)haha..)

hee, abr dä uf däm schild dötä, aso diiä werbig, isch dä nöd tod?
hani glaub mal im fernseh xeh, dass dä strobä isch bi irgänd sonämä film wonär gmachd häd...
hmm..wer weiss..vilicht ischs ja au öppr ander xii =)
*nöd so s bescht gedächnis*^^

ja dään wünsch ich diir nomal ganz schöni letschti tääg döt bi diär...und viil spass

5:00 PM  
Blogger my-keey said...

hey hey

was fuer e ueberraschig... messi fuerd coment, freut mi riesig! =)

doch de steve irwin isch letste jahr gstorbe... :( schad um ihn! haet grosses bewegt in australie und isch zume richtige star worde... echt trurig!

und ja, m&m's gits da unne au.. vodemher... ;) take care!

bis bald, hoffe eu gats allne guet?

cheerio
mikael

3:19 AM  
Blogger rokaa said...


شركة عزل اسطح بالرياض
افضل شركة تسليك مجاري بالدمام
افضل شركة تسليك مجاري بالرياض
افضل شركة جلى بلاط بالرياض

2:17 PM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home