Donnerstag, Januar 25, 2007

wie lebe ich in australien?

...gern guet! ;)

ja nachdem ich die bilder aus manchester (--> linklist: "cardoso d. in manchester") gesehen habe, dachte ich mir ich koennte euch ja mal ein bisschen von meinen uebernachtungsorten erzaehlen. in den hostel's habe ich bis jetz von $20.- (dito CHF) in katoomba bis $34.- in manly (sydney) alles bezahlt. zum teil ist das fruehstueck inbegriffen, an andern orten gibts free internet, es ist immer verschieden! swimming- und whirlpool gehoeren schon fast zum luxus, aber auch das gibts... =) aber zum teil gibt es auch gar nichts ausser ein bett, wc und dusche... aber ein tv hats bis jetz schon ueberall gegeben... heehee
nun ja, die zimmer sind halt nicht sooooo riesig, aber es reicht schon! es sieht dann halt nicht so ordentlich aus, aber das passt schon... die meisten zimmer haben vier, sechs, acht, oder gar zehn betten in einem zimmer. wobei ich die kleineren schlafraeume (vier-sechs bett zimmer) bervorzuge... =)

hier ein paar bilder aus meinem archiv...


kinx cross


katoomba





borrona downs station







die geilen bungalos im surfcamp












das tolle hostel in surfers paradise...





...und das chaos im zimmer ;)


ja es sind zwar nicht so viele bilder (bin ja auch nicht hier um die schlafraeume zu fotographieren), aber immerhin habt ihr nun einen kleinen einblick in meine schlafumgebung bekommen... was das alte haus von dave anbelangt so koennt ihr meine meinung in seinem "gaestebuch" nachlesen!
in surfers paradise regnet es zur zeit gerade, zwar nicht mehr so fest wie vor wenigen stunden, aber ja... man ist sofort eingeschraenkt wenn es regnet! aber was solls, langweilig wird einem nie... ;) werde vorraussichtlich am sonntag mit zwei schweizern nach brisbane fahren. von dort aus werde ich dann nach cairns fliegen um mein tauchpedi (lizenz) zu machen, alles weitere folgt spaeter... ;)

7 Comments:

Blogger Cardoso D. said...

Ja Du Berni, machsch wieder emal Bestens Werbig für mini Blogsite! Hehe, woni die schöne Artikel gschriebe han hesch nie öppis erwähnt.. Ez denked dLüüt das es mir da meega schlecht gaaht..

hehe, sölleds doch! Nei han tatsächlich scheisse glebt dete, aber das isch ja mitlerwiele passé!

Hingege dini Zimmer findi geil, vorallem hesch immer abwechslig, da wird doch eh fascht jede Tag chli ine und use züglet oder?

Du, namal e frag, isch den Australie so langwilig dasd jede Tag ziet für en Bricht hesch? Wow

Wiiiter soooooo

hehe

dave C

2:33 AM  
Blogger my-keey said...

heehee... cardosh cardosh! =)

jaja, macht mer mal chli schliech "werbig" ischs au noed recht... de schwizer cha mers eifach noed recht mache... =)

ja es isch echt immer abwechslixriech... und mer trifft a lot of people! aber mer isch au froh waenn mal en tag noed gad zuegled wird... heehee

und neeeeei, australie isch noed langwilig... aber surfers paradise zieht eim eifach s'geld us de taesche waenn mer noed gad am strand isch! so isches... ;)


cya
mykey B

2:49 AM  
Blogger Cardoso D. said...

Das chamer vorstelle dasd wenig Ziet im Zimmer hesch wott allei bisch und mal abschalte chasch... Aber für das gaht mer ja au nöd uf Aufstralie!!!

hehe

Du und was gits für Gründ das mer lieber im Internetcafe isch als am Strand? Spielt sWetter viellicht doch nöd so mitt, wie du das da amigs Schilderisch...????

hehe peace? dave

2:57 AM  
Blogger my-keey said...

ja das stimmt... also uf de farm hani fast 3 wuche lang mini rueh gha waenni ha welle! und in manly bini au mal ei nacht aellei im zimmer xi... ;)

heehee, es isch wunderschoen dusse, ich saex der... aber es git ebe no anderi sache wo mer muss abklaere via internet! zudem isches uber de mittag tami heiss (fast scho gfoehrlich ade sunne)... aber ich wird bestimmt no gah, kei angst! ;)

wie ischs in england? schoen chalt? verzell emal? :P


peace!
myB

3:02 AM  
Blogger Cardoso D. said...

Du also da in England chani eigentlich nüt schlechts übers Wetter Brichte!! Mir hend typischs Winterwetter, wies söttii sie!

Ez hets grad ahgfange schneie!! Das isch scho öppis schöns, morn gömmer all vom Huus ge schneeball schlacht mache, hemmer scho abgmacht! hehe
Ich find das immer so schön, wennd am morge ufstahsch und alles isch so schön wiss! Bäum, Autos usw!!

Im Winter bruch ich de Schnee, für dSunne gits ja immer na de Summer!

also viel spass i dere meeega Hitz i dim Internetcafe!!! Muess ja ahgnem sie..

hahaha dave

3:09 AM  
Blogger my-keey said...

hehe

ja ich has ebe lieber waenni am morge vode erste sunnestrahle gweckt wird... ;)
vodemher fehlt mer de schnee ganz und gar noed...

viel spass bide schneeballschlacht... ;) und ja, s'internetcafi isch mit aircondition usgruestet, vodemher wirds erst nacher wieder hitzig heiss... =)


cya
bye bye
my-key

3:14 AM  
Blogger 柯云 said...

2016-04-27keyun
toms shoes outlet online
louis vuitton outlet
michael kors outlet
ghd hair straighteners
air jordan shoes
coach outlet store
longchamp le pliage
gucci handbags
louis vuitton outlet online
louis vuitton bags
louis vuitton
true religion outlet
coach outlet
coach factory outlet
michael kors outlet online sale
ray bans
uggs on sale
louis vuitton purses
cheap air jordans
nfl jerseys
coach outlet online
ray ban eyeglasses
tiffany and co jewelry
ray ban outlet
cheap jordans
louis vuitton
polo ralph lauren outlet
oakley sunglasses
coach outlet clearance
polo ralph lauren
hollister shirts
michael kors handbags
kids lebron shoes
adidas running shoes
coach outlet store online
coach factory outlet
coach factory outlet
louis vuitton outlet stores
coach outlet store online clearances

3:45 AM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home