Freitag, Oktober 27, 2006

ich (churz) vor australie...

...bald isch's so wiit

(27.1o.o6) jaja lütli's, so isches. schnäll isch zit vergange, und sie wird witer laufe... au die nögste vier mönet werdet im fluug verbii gah, obwohl ich's mir gar nonig so rächt cha vorstelle! ich weiss mal no woni de dave (go http://cardosoworld.blogspot.com) 10 täg vor sinere abreis gfrögt han öb er sich freut, er häts mer nöd chönnä säge, und ich ha das nöd so rächt verstande... aber HÜT verstah di dave! =) es isch sones struubs gfühl, i wenige täg wirdi weg sii und ich ha kei ahnig was uf mich zue chunnt, aber ich bin überzoge es chunnt guet! :)

the day is come to say good bye (my lover's)...

es isch so wiit, i wenige stund wird ich in flüger istiege und d’schwiz hinder mir lah. solangs nur d’schwiz wär, isch ebe scho chli meh... ja mini liebe, werded mer bestimmt fehle... nachdems gester im divus no e chlini abschiedsparty geh hät, (merci das ihr alli cho sind, hät mi mega gfreut!) bini hüt morge scho rächt früäh uf xii, ha no einiges vor mir gha, so wie au jetzt de letsti bricht vo de schwiz us z’schriebe... aber wie ich de bricht da is netz bringe mussi no luege, s’internet gaht dihei sit hüt morge nümä, usgrächnet hüt... toll hä... und ja, mini sache sind immernonig vollständig packt, weltklass... ;) aber das wird sich im verlauf vom tag glaub schono ändere...

es isch es komischs gfühl, eifach alles hindere im z’lah, zum teil hani z’gfühl ich realisiers nonig ganz, hüt abig wird ich eifach „tschüss“ sii… und das für 4 mönet, aber was sind scho 4 mönet vome läbe? Ich wür mal säge nixXx... naja, eigentlich ganz eifach xeit... ha mer aber au sicher i letster ziit gedanke gmacht öbs de richtig ziitpunkt isch? öb 4 mönet nöd z’lang sind? aber im endeffekt werded dänn die 4 mönet no z’wenig sii (nöd dasi nögst jahr gad wieder gang, hani eigentlich nöd vor:) und de ziitpunkt het nöd chönnä besser sii... wänn ich mal dänke das z’australie unne jetzt dänn de summer afangt wird mer gad warm ums herz! aber es sind halt glich gedanke wo mer macht, verallem wänns um’s ciao säge gaht, isch nöd immer liecht... aber das gfühl muss mer glaub eifach mal sälber erläbt ha, ich dänk das wird e riese erfahrig für mich... eifach i die gross welt use z’gah...

langsam aber sicher wird’s ernst... de koffer isch zwar nonig ganz bereit, aber es fehlt nümä viel... es fröged all woni xeh, bisch nervös? hmm, nervös wer übertriebe, aber langsam nimmts zue... es gwüsses chribele macht sich langsam aber sicher breit! aber nur kei panik, es wird scho irgendwie müssä gah... ;) es komischs gfühl hani voher gad erläbt, woni uf de bank xii bin und mini erste australische dollar id händ becho han... uuuhhh... :)

ja so isches… aber so wird’s nöd immer bliebe, denn ich chume wieder. ich wünsch eu allne alles alles gueti, passed uf eu uf und mer xeht sich im o7 wieder... hehe, ich wünsch eu nöd jetzt scho schöni wiehnachte und en e guets neus, wird dänn mal ime blog (bricht) vo australie unne cho, dänki jetzt mal, sofern ich’s nöd vergiss! ;) natürlich freu ich mich au immer über en bitrag im „gästebuech“ us de schwiz... ;)


macheds guet und bis bald...

eue michael

michi, sohn, brüäder, göttibuäb, cousin, michi jackson, berni, berdi, bernardo, hardi u.s.w. ;)
alias „my-keey“

6 Comments:

Blogger my-keey said...

hey lover's...

maeld mich da gad mal us dubaaaai, riese flugihafe eeh... =)

han eig gad welle en chline bricht schriebe (internet isch da gratis, die scheiche haend ja s'geld, heehee)... aber ich chume leider ned inne, janu, shit happens...

uf all faell, es gat mer guet und die noegste 14 stund (ja bis jetz sinds ersch 6 xii=) wartet scho, aber bis zum fluug gahts no 2 stund...

mer ghoert sich...
macheds guet und bis bald...

bye bye
my-keey

4:47 AM  
Blogger Cardoso D. said...

De Berni in Dubai, wer het das den denkt!! Hehe!

und guet acho??

Wie ischs sWetter?
Ich denk es chunt scho guet, mer passt sich a alles ah! HEHE

Ich kenns...

CYA

10:56 PM  
Anonymous Anonym said...

hey hey,

ohh cardosh du weisch wies mer gaht... =) haet scho oepis din satz... :)

bi gester in sydney acho, alles andere moechti eu denn mal ime bricht write, wenni den mal dezue chume... =)

das mer als "anonym" chan inne schriebe soetti jetz eig gah, hoffes... messi fuer die bisherige itraeg *freu*... ;)

und aja, uebrigens, messi mir gats guet, hoffe eu au?

bis bald
bye bye
my-keey

3:02 AM  
Blogger my-keey said...

ja es gaht... =)

3:06 AM  
Blogger 柯云 said...

2016-04-27keyun
toms shoes outlet online
louis vuitton outlet
michael kors outlet
ghd hair straighteners
air jordan shoes
coach outlet store
longchamp le pliage
gucci handbags
louis vuitton outlet online
louis vuitton bags
louis vuitton
true religion outlet
coach outlet
coach factory outlet
michael kors outlet online sale
ray bans
uggs on sale
louis vuitton purses
cheap air jordans
nfl jerseys
coach outlet online
ray ban eyeglasses
tiffany and co jewelry
ray ban outlet
cheap jordans
louis vuitton
polo ralph lauren outlet
oakley sunglasses
coach outlet clearance
polo ralph lauren
hollister shirts
michael kors handbags
kids lebron shoes
adidas running shoes
coach outlet store online
coach factory outlet
coach factory outlet
louis vuitton outlet stores
coach outlet store online clearances

3:45 AM  
Anonymous Anonym said...

michael kors, coach outlet, michael kors, coach outlet, sac guess, nike air max, ralph lauren uk, hermes, burberry, north face, north face, michael kors outlet, hollister pas cher, hollister, replica handbags, vans pas cher, true religion jeans, ray ban uk, michael kors, tn pas cher, lacoste pas cher, hogan, nike free run uk, nike blazer, converse pas cher, oakley pas cher, ugg boots, true religion jeans, burberry outlet online, true religion outlet, nike roshe, michael kors, timberland, air force, vanessa bruno, mulberry, nike air max, new balance pas cher, ray ban pas cher, michael kors outlet, michael kors outlet, true religion jeans, ugg boots, kate spade handbags, coach purses, michael kors outlet, nike air max, michael kors outlet, abercrombie and fitch, lululemon

2:22 AM  

Kommentar veröffentlichen

<< Home